onsdag, november 22, 2006

Skriv gerne!

Inden jeg skriver mit næste indlæg, vil jeg gerne opfordre jer til at skrive en kommentar, hvis I har noget på hjertet.

Mit håb er, bloggen kan blive et lille forum hvor vi kan udveksle erfaringer, gode historier og råd. Der for vil jeg også opfordre til, at kontakte mig hvis man har et godt indlæg. Hvis du kender mig så send en mail, hvis ikke så skriv en det i kommentarer, så må vi prøve at finde ud af noget. Jeg ligger med vilje ikke en mail-adresse ud på siden, for så bliver den spamet inden man kan nå at sige '24-timers løb' - som i øvrigt er det næste jeg vil skrive om ;-)

Endelig vil jeg gerne ønske alle god træning. Jeg har det lidt sådan her for tiden, at jeg skal ha så mange gode ønsker som muligt med på vejen, bare for at komme ud. Det er altså lidt mørkt og trist!

Mvh

PS. I det nye nummer af Magasinet Løb er der en række værktøjer til ruteopmåling og andet. Jeg har linket til siderne over i sidebjælken. Det er klassikeren www.map24.com, den brugte jeg før Garmins forunderlige gps-verden kom ind i mit liv. Så er der en på www.iform.dk. Og læg så specielt mærke til www.jogg.dk, den har også en række andre smarte træningsfunktioner.

Ingen kommentarer: